dijous, 12 de novembre de 2015

LA CAIXA DE LES EMOCIONS

LA CAIXA DE LES EMOCIONS ÉS UN NOU ESPAI PER COMPARTIR LES NOSTRES EMOCIONS
 ON SI VOLS POTS COMPARTIR LES TEVES EMOCIONS          T’ANIMES A FER-HO AMB NOSALTRES ???
CONTENT,TRIST,EMOCIONAT,ENFADAT...ETC
UNA PREGUNTA ENCARA NO HEU FET CAP?? ÉS MOLT FÀCIL
1-AGAFAR UN PAPER.
2-ESCRIURE LA TEVA EMOCIÓ.
3-DOBLEGAR LA TEVA EMOCIÓ I POSAR EL TEU NOM.
4-POSAR LA TEVA EMOCIÓ A LA CAPSA .
5-AQUELL DIVENDRES MATEIX REPARTIU LES EMOCIONS I LLEGIU-LES .
CONSELL: SI NO VOLS LLEGIR LA TEVA EMOCIÓ NO TENS PER QUÈ FER-HO.
EXEMPLE PER A LA TEVA EMOCIÓ:ESTIC EMOCIONAT PERQUÈ...ESTIC CONTENTA PERQUÈ...ESTIC TRIST PERQUè...ETC



ADÉU ESCRIT PER :ANDREA RODRIGUEZ GARCIA.


35 comentaris:

  1. a que stes cares tu tom las fa

    ResponElimina
  2. a que stes cares són molt xulas

    ResponElimina
  3. Andrea penses super requetebe

    ResponElimina
  4. aquestes cares fan molta grasia

    ResponElimina
  5. Grasies per explicar tan bé andrea

    ResponElimina
  6. Hola a tots,Andrea gracies per dir me com es fa ara mateix vaig fer la caixa de les emocions. Adeu a tots.

    ResponElimina
  7. hola Andrea aquestes quatre cares son molt xules

    ResponElimina
  8. moltes gracies per explicarnos les emocions

    ResponElimina
  9. Ma encantat Andrea es xulisima i gracies per dir consells

    ResponElimina
  10. jajaja quinas caras que posen

    ResponElimina
  11. Jo ja e posat emocions i em feia vergonya llegiro.

    ResponElimina
  12. gracies a tots ens veurem dema al zoo ADEU

    ResponElimina
  13. Algun dia m'he sentit així

    ResponElimina
  14. Hola Andrea huas fet molt be com tuas fet molt be fins aviat

    ResponElimina
  15. Bona notiscia pel bloc!!!

    ResponElimina
  16. ho has explicat molt bé

    ResponElimina
  17. esmolt xuli de kjiel

    ResponElimina
  18. CARLOTA BORRÀS MARQUÉS13 d’abril de 2016 a les 12:50

    Andrea a 3ra en tenim moltes velles oi peró cada dia las vuidem messs
    .I las fet molt bé la NOTICIA.M'agradat MOLTS!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  19. que gracioses les cares de els sentiments

    ResponElimina