dilluns, 21 de desembre de 2015

LA MARATÓ



Diumenge 13 de desembre els monitors de Món jove van organitzar activitats per La Marató. La Marató es fa per recollir diners per ajudar a curar als malalts de diabètics i els que tenen obesitat.
Al matí al pati de l’escola hi van haver jocs, tallers i 2 circuits d’obstacles. També donaven melindros i xocolata desfeta. I els gegants de l’escola van ballar.
La Marató em va agradar molt i encara que no vam guanyar al bingo, en un joc de aliments de la dieta vaig guanyar un llibre d’endevinalles de 7-8 anys.
Els nens i nenes de 1r i 2n d’ESO van ajudar a preparar-ho i estic molt contenta perquè el meu germà ha participat en una cosa.
Núria Pacha


32 comentaris:

  1. a mi tambe em va agradar molt

    ResponElimina
  2. ben fet nuria jo no no vaig a nar perque no podia

    ResponElimina
  3. Jo no hi vaig anar però segur que va ser molt xulo!!!

    ResponElimina
  4. Que guapa esta la Nuria

    ResponElimina
  5. chocolata calenta mmmmmmmmmm magrada la xocolata calenta

    ResponElimina
  6. Que xulas les fotos i m'agradat molt la teva nuticia.
    Hi sabies que el meu germa es el que porta la Quima.
    Hu se parque les sabates són del meu germa i ell fa gegants.

    ResponElimina
  7. va ser xulo pero llastima que no hi pogues anar.

    ResponElimina
  8. Hola soc en roger i et bui dir que va se molt gulo.

    ResponElimina
  9. Hespero que tu hagis passat molt bé Núria.

    ResponElimina
  10. gisel·la lopez vives12 de gener de 2016 a les 7:46

    nuria ba guana al barnat

    ResponElimina
  11. Es molt xula la teva noticia.

    ResponElimina
  12. hola nuria com estas la noticia del bloc ma agradat molt fins aviat

    ResponElimina
  13. eric p.jugas moltb a magic

    ResponElimina
  14. Jo aquest taller també el vaig fer.
    I era molt xulo.

    ResponElimina
  15. Núria quin vas fer la fresa o el kiwi?
    Jo la fresa.

    ResponElimina
  16. El bingo estava molt xulo

    ResponElimina
  17. Va ser molt divertit

    ResponElimina
  18. Nuria huas fet molt be i hoas fet molt be i es de la amarato adeu i molts petons fins aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Andrea Rodriguez Garcia15 de setembre de 2016 a les 0:12

      sii bueno pero molt be

      Elimina
  19. Nuria huas fet molt be i hoas fet molt be i es de la amarato adeu i molts petons fins aviat

    ResponElimina
  20. hola nuria pacha catasus com estas jo be i tu com tuas fet aixo del bloc adeu i felisitats

    ResponElimina
  21. núriano magrada gaire pero es molt xula i dibartida

    ResponElimina
  22. Hola com estas Nuria jo be i tu fins aviat nuria


    Julia

    ResponElimina
  23. son molt xules les fotos

    ResponElimina