dijous, 25 de febrer de 2016

ELS IGLÚS



Hola sóc el Roger i us vull  explicar una cosa que vaig anar a veure el 20­/2/2016 a la Molina. Van fer un concurs d’ iglús i n’hi havia 5. Tots eren molt grans però el més gran era el primer que vaig veure, a dintre hi cabien 6  persones.
I no només era per veure sinó també hi dormien persones tota la nit.
Altres anys hi havia  30  iglús però com aquest hivern no hi ha gaire neu no han  pogut fer-ne tants.
I després quan ja era de nit van fer una festa

Escrit per: Roger Gallardo





26 comentaris:

  1. ? Va se guay entra al iglu

    ResponElimina
  2. Que guai Roger!!!
    Jo aqueis diez estaba a la molina i vaig veura com els construían i era molt guai.

    ResponElimina
  3. quina passada!!!!!!!!!!!!!Roger

    ResponElimina
  4. roger es molt xulu jo tamve buldra anar a lla.

    ResponElimina
  5. Que xulu,pero quin frét que fa.No?

    ResponElimina
  6. QUE GUAI JO TAMBE BUI ANAR !!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Ta agradat cadarta a durmir dintre de l'iglu?

    ResponElimina
  8. m´ agradaria anar i m'encantan els iglus i la antorcha

    ResponElimina
  9. Que xulo Roger cina morra

    ResponElimina
  10. Que xula la notisia.
    feia fred alla?

    ResponElimina
  11. Que xulos els iglus.
    Jo vaig veure com els cunstruian i era una pasada.

    Espero que tu agis pasat molt bé esquiant.

    ResponElimina
  12. Segur que era xulo i magraden les fotos!!

    ResponElimina