dimecres, 2 de març de 2016

LES CONVIS DE LA NEU



El cap de setmana passat vam anar a les convis de la neu de Món Jove.
Havíem d’anar a la plaça  Lesseps a agafar l’autocar.  
Vam anar a La Molina a tirar-nos amb trineu.
També ens tiràvem boles de neu i fèiem iglús!

Després vam anar a una casa a Castellar de n’Hug a dinar.
A la tarda vam tenir jocs lliures, activitats i berenar.

Vam jugar a atrapar la bandera després de sopar.
Vam anar a dormir i l‘endemà vam marxar.

M’ho vaig passar pipa!

Firmat per:Martí Perbech Guillén.


13 comentaris:

  1. Jo tambe baig anar,van molar molt!!

    ResponElimina
  2. Andrea Rodríguez Garcia8 de març de 2016 a les 7:37

    que guay

    ResponElimina
  3. Que guai, les combis són molt xules.

    ResponElimina
  4. que pasote!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Martí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola a tots !!! Semblaben super xules las convis de la meu de mon jove ! Pero jo no i vaig poger anar i estic trista
    per no aver anat.


    CARLA BARCELÓ DE VILAR

    ResponElimina
  6. Hola a tots.Magradaria abernat semblaben molt xules.

    ResponElimina
  7. Martí tens rao tots ens o vem passa molt be!!

    ResponElimina
  8. m'ho vaig passar molt bé

    ResponElimina
  9. segura ment devia fer molt de fred

    ResponElimina
  10. que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ResponElimina