dimarts, 26 d’abril de 2016

got talent

Edurne
és una dels jurats del programa, és cantant i va ser l'última en clicar el pas d’ or, una de les seves cançons és:

Jesús
UN ALTRE JURAT, surt a molts programes com per exemple a la voz i no creu en  la màgia però en una actuació hi va creure.

Eva
el 3r jurat és humorista

Jorge Javier
i aquí tenim a l'últim jurat és el presentador de salvame i hi ha moltes actuacions que no li agraden.

Santi

no ens oblidem del presentador, surt a una sèrie que fa de cuiner 





Escrit per: Andrea Rodríguez

23 comentaris:

  1. Respostes
    1. jo no o veig pero deu ser molt xulo

      Elimina
    2. jo també ho veig cada dia

      Elimina
  2. Andrea m'encanta Got Talent

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que no saps que li agrada a tots

      Elimina
  3. a mi magrada tambe got talent

    ResponElimina
  4. La meva preferida es la Edurne

    ResponElimina
  5. Ami tanve m'agrada¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Jo ho vaig veure un dia i em va agradar molt.

    ResponElimina
  7. que xulu jo miro el programa

    ResponElimina
  8. Es molt xulo Got Talent.Jo també ho veig.

    ResponElimina
  9. deu ser un programa xulo ,no Andrea ?

    ResponElimina
  10. m'agrada molt got talent

    ResponElimina
  11. gisel·la lopez vives3 de maig de 2016 a les 7:26

    Andrea ma ancanta Got talen i yo al beg cada dia

    ResponElimina
  12. sembla molt xulo!!!!!!!

    ResponElimina
  13. es com la voz pero amb botacions

    ResponElimina
  14. M'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Andrea.

    ResponElimina