dilluns, 19 de desembre de 2016

Ja arriba el Nadal !!

Ja arriba el Nadal i la gent s’emociona amb els reis, el Tió i el pare “Noel” .
A mi m’agrada muntar el pessebre. Segur que a vosaltres també? I l’arbre de Nadal, no? I quan algun nen o nena li porten carbó vol dir que els seus pares s’ han enfadat amb ell o ella i quan li porten molts regals vol dir que s’ha portat molt bé.
Jo aquest Nadal aniré a Mallorca a veure els meus padrins (avis) i les cosines i espero que m’ho passi molt bé. Segur que vosaltres també us ho passareu molt bé. BON NADAL A TOTS! I ALS MESTRES TAMBÉ.

NEUS DURAN amb ajuda  de l’Ariadna .


8 comentaris:

  1. m'agrada molt Neus!!!!!!!!! I gracies

    ResponElimina
  2. moltes gracies i bon nadal par a tu

    ResponElimina
  3. hola sóc la Júlia Marin i ma encantat el que heu fet tu i la Ariadna . heu tingut un bon nadal i bones festes?

    ResponElimina
  4. jo me passat molt be aquest nada

    ResponElimina
  5. Que tu passis molt bé a Mallorca Neus.

    ResponElimina
  6. gisel·la lópez vives19 de gener de 2017 a les 0:18

    magrada molt nadal

    ResponElimina
  7. gisel·la lópez vives19 de gener de 2017 a les 0:19

    magrada molt nadal

    ResponElimina