dilluns, 13 de març de 2017

MUSEU BLAU

El Museu Blau és un museu molt xulo perquè hi ha diferents temes. Per exemple: hi ha
animals dissecats un cranc gegant de la xina o un ornitorinc...També hi ha pedres
precioses, or, obsidiana...Fins i tot virus i bacteris!!! Hi havia un audiovisual de la formació
del Planeta Terra. A les escales principals hi havia l´esquelet d´una balena que van trobar a
la platja de Barcelona. Si no hi heu anat, no tardeu en anar hi!!!

Escrit per: JAN TORT BADAL











44 comentaris:

  1. segur que tu vas passa molt be

    ResponElimina
  2. es impresionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. deu ser molt xulo m'agradaria anar-i

    ResponElimina
  4. jo també he anat i era molt xulo

    ResponElimina
  5. jo hi he anat i es molt xulo

    ResponElimina
  6. Jo he anat i tens rao és molt divertit i jo també a la gent que no anat u su recomanaria!!!

    ResponElimina
  7. jo no he anat pero sona guay

    ResponElimina
  8. jo he vist el esquelet de balena i la granota mes verinosa del mon

    ResponElimina
  9. mancantat es impresionant

    ResponElimina
  10. gisel·la lópez vives16 de març de 2017 a les 1:19

    va ser xuioooo

    ResponElimina
  11. gisel·la lópez vives16 de març de 2017 a les 1:19

    va ser xuioooo

    ResponElimina
  12. H anat 2 begadesi es molt xulo

    ResponElimina
  13. Que guay Jan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  14. jo e anat i era molt xulo

    ResponElimina
  15. El lleó i el lleopard són molt impressionants.

    ResponElimina
  16. lla magradarria anari

    ResponElimina
  17. jo tambe i e anat .
    i les teves fotos tan sortit molt be adeeeeuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  18. que xules les fotos

    ResponElimina
  19. gisel·la lópez vives20 d’abril de 2017 a les 0:12

    A la que xulo

    ResponElimina
  20. Deu ser super guai

    ResponElimina